Izdelava spletnih trgovin terja popolno ekipo

S spletom se danes ukvarja marsikdo, a izdelava spletnih trgovin je kljub temu rezervirana za peščico tistih podjetij, ki lahko ponudijo dobro in predvsem popolno ekipo. Postavitev spletnih trgovin namreč ni nekaj, kar lahko sam naredi en človek. Za kakovostno izvedbo so potrebni različni profili ter različna znanja.

Koga vse je potrebno vključiti v izdelavo?

Če boste nekoliko bolj razmislili o tem, kakšna opravila vse zahteva izdelava spletnih trgovin, boste hitro prepričani, da je za vzpostavitev spletne trgovine potrebno več kot zgolj spletni mojster oziroma programer, ki ima z izdelavo spletnih trgovin že obilico izkušenj. Poleg nekaj programskih načrtovalcev in izvedbenikov se morajo v delo vključiti tudi drugi, enako pomembni profili.

Sodelovanje pri izdelavi spletne trgovine
Ekipa mora pri izdelavi spletne trgovine sodelovati organizirano in usklajeno.

Najbolj očiten je zagotovo oblikovalec, saj izdelava spletnih trgovin zahteva tudi ličen, zanimiv ter funkcionalen videz trgovine. Ta je lahko preprosta in enostavna ali pa stilsko povsem dovršena, na ta način pa lahko že z videzom pripomore k boljšemu obisku in več nakupom.

Priprava vsebinTudi takrat, ko ogrodje spletnih trgovin že stoji, je to povsem neuporabno, če ne pričnemo skrbeti za vsebine. Izdelava spletnih trgovin zahteva tekstopisca, ki poskrbi za opise izdelkov na privlačen, informativen in zanimiv prodajni način. Poleg tega mora pripraviti tudi vsebinska besedila, ki služijo kot podpora prodaji (na primer nasveti, kako izbrati pravi nedrček, če boste prodajali spodnje perilo).

Spletna prodajalna pa najbolj zaživi, ko se dodajajo fotografije. Tu so pomembne fotografije izdelkov, ki jih je najbolje pridobiti od proizvajalca oziroma uvoznika/distributerja skupaj z naročeno zalogo izdelkov, prav tako pa izdelava spletnih trgovin zahteva vključitev tako imenovanih imidž fotografij. Torej tistih, ki so namenjene vzbujanju prijetnih čustev med ogledom strani oziroma spletnim nakupom, ter pomagajo obiskovalca premamiti v nakup. Te fotografije je najbolje izbrati skupaj z oblikovalcem, da se ujemajo z barvno shemo, lahko pa se jih kupi v »banki« fotografij ali ravno tako pridobi od proizvajalcev.

S klikom na ikono lahko prispevek deliš tudi z drugimi ...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja