10 nasvetov za e-mail marketing

Vsebinski marketing ima lahko kar nekaj oblik in uporablja komunikacijo prek različnih medijev, a v zadnjih letih je gotovo najbolj priljubljen tako imenovani e-mail marketing. To je oglaševanje, pri katerem si pridobimo listo elektronskih naslovov in nato prejemnikom pošiljamo tako imenovane elektronske novičke. Gre za precej poceni način, da komuniciramo s svojimi (potencialnimi) strankami, saj lahko z nekaterimi programi sestavimo, oblikujemo in razpošljemo »newsletter« popolnoma brezplačno, pri bolj kakovostnih in celostnih sistemih pa večinoma velja neka mesečna naročnina, ki tudi ni draga. V večini primerov e-mail marketing prinaša odlične učinke.

Kakšen pa naj bo vsebinski marketing preko elektronske pošte, da nam bo z njim gotovo uspelo kar najbolj povečati prodajo?

1. Najbolj pomembno je, da si zagotovite dobro listo prejemnikov. Pridobiti velja elektronske naslove oseb, ki jih vaša ponudba resnično zanima. Za to lahko poskrbite v okviru svoje spletne strani ali spletne prodajalne, kjer uporabnikom omogočite, da se prijavijo na vaše e-novice in so tako vedno na tekočem s posebno ponudbo in zanimivostmi. Prav tako pa lahko naslove pridobite na druge načine, na primer v fizični prodajalni, na sejmu, na raznih degustacijah, predstavitvah in drugih dogodkih, na katerih sodelujete oziroma jih organizirate.

2. Svoje novice pošiljajte premišljeno. Prav je, da stranke nase opozorite dovolj pogosto, a zagotovo ne preveč pogosto, sicer se bodo hitro odjavili ali pa bodo novice hitro romale v predal z nezaželeno pošto. Pomembno je, da ne smetite nabiralnika in pošljete novice resnično takrat, kadar imate dobro vsebino ter dobro ponudbo.

Prijava na e-novice
Obiskovalcem svoje spletne strani omogočite prijavo na e-novice.

3. Kdo pošilja novice? To mora biti takoj jasno. Tako iz samega imena pošiljatelja, ki se zapiše v predalu za prejeto pošto, kot iz sporočila samega, ki mora biti vedno konsistentno oblikovano.

4. Kaj nudijo novice? Že res, da se je uporabnik na novice naročil sam, ker ga tematika zanima, a da jih bo tudi odprl in prebral, je potrebno še kaj več. Na primer naslov sporočila, ki takoj ujame pogled in obljubi zanimivost. Naslov sporočila naj torej obljublja nekaj ekskluzivnega, naj bo zabaven, provokativen …

5. Oblika vsebine je za e-mail marketing pomembna skoraj toliko kot sama vsebina. Pomembno je, kako razporedite različne elemente novic – vsebino, logotip, kontakt podjetja, prodajne izdelke … Elementi morajo biti smiselno razporejeni, prodajni del pa mora biti dobro opazen, a ne vsiljiv.

6. Končno smo prišli do tistega, kar je najbolj pomembno za vsebinski marketing – vsebina! Kaj je tisto, kar zanima vaše uporabnike? Kakšne vsebine mu boste ponudili? Če želite kakovost, ki bo vedno znova pritegnila, bo potrebno najti profesionalnega pisca, ki bo pripravljal informativne, zabavne, praktične vsebine, zaradi katerih bodo vaše novice vedno brali. Obnesli se bodo razni nasveti, predstavitve novosti oziroma novih tehnologij in opreme, intervjuji ter podobno. Uvod v vsebino naj bo v samih e-novicah, za podrobnejše branje pa naj uporabniki preko povezave nadaljujejo pot na vašo spletno stran, kjer je objavljeno več.

Več o vsebinskem marketingu: http://www.nasveti.net/vsebinski-marketing

7. Morajo biti vsebine zgolj besedilne? Vsekakor ne! Uporabljati je potrebno tako besedila kot fotografije, ki lahko pogosto nadomestijo tisoč besed oziroma veliko hitreje in preprosteje izvabijo čustva. Poslužujte se tudi videa, saj je ta med uporabniki spleta izjemno priljubljen. Posnemite svoje kratke filmčke (če niste spretni pri snemanju in urejanju videa, boste morali najeti strokovnjaka) ali pa se za uporabo video posnetkov dogovorite z vašimi dobavitelji.

8. E-mail marketing deluje še bolje, če obljublja ekskluzivo. Poleg vsebine ponudite nakupe, ki so na voljo zgolj prejemnikom e-novic. Tako jih bodo uporabniki še raje brali, ker se bodo čutili posebne, vi pa si boste nabirali vedno nove e-naslove za pošiljanje vsebin.

9. Izberite dober sistem pošiljanja e-novic. Da bo vaš marketing učinkovit, je potrebna dobra analitika, saj lahko le tako prilagajate vsebino, ponudbo, osvežujete listo prejemnikov. Vedno je dobro vedeti, kateri od e-naslovov niso več aktivni oziroma komu so novice bile dostavljene, kdo jih je odprl in kdo ne, kaj so uporabniki v njih najpogosteje kliknili, kako so nadaljevali pot na vašo spletno stran, kateri izdelek jih je pritegnil, ali so in kaj so po branju elektronskih novic kupili …

10. E-mail marketing je v vsakem primeru odločitev uporabnika elektronske pošte. Tako kot se prostovoljno odloči za prejemanje vaših novic, se mora imeti po zakonu možnost tudi odločiti, da mu vaša e-sporočila niso zanimiva. To pomeni, da mora biti v vsakem sporočilu tudi možnost, da se od prejemanja novic odjavi.

S klikom na ikono lahko prispevek deliš tudi z drugimi ...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja