Vse več ljudi uporablja za dostop do spletnih strani mobilne naprave kot so računalniške tablice in pametni telefoni, saj dostop do spleta že dolgo ni mogoč zgolj izza pisalne mize – uporabniki so na spletu tako med sedenjem v kavarni kot med vožnjo z mestnim avtobusom. To je do nedavnega pomenilo kar nekaj težav, saj marsikatera spletna stran tem napravam in njihovim majhnim zaslonom ni bila prilagojena.
Z 21. aprilom letos pa je Google poskrbel, da bo takšnih strani več – spremenili so namreč algoritem v svojem iskalniku in ta je povzročil, da so višje uvrščene strani, ki so prilagojene mobilnim napravam. Pričakovati torej velja, da bodo založniki strani za to precej hitro poskrbeli.
Zakaj velja spletno stran prilagoditi mobilnim napravam?
Kar polovica obiskov spleta poteka preko mobilnih telefonov, kar pomeni, da lahko na svoji spletni strani izgubite polovico obiska, če ne boste poskrbeli za prilagoditev. Google je sicer na spremembo opozoril vnaprej, vendar nekateri kljub temu niso poskrbeli zanjo – in upad obiska se jim tako že pozna. Če ste tudi sami med njimi, velja s prilagoditvijo gotovo pohiteti in si spet zagotoviti visoko rangiranje v iskalniku.
Najbolj pomembna je hitra prilagoditev seveda za strani, ki vlagajo denar v optimizacijo spletnih strani. Ta običajno ni poceni in marsikdo mora redno vlagati lepe vsote denarja, da se nahaja na vrhu zadetkov oziroma vsaj na prvi strani med njimi, nato pa se nenadoma izkaže, da pri iskanju preko pametnega telefona njegova stran nenadoma ni več med prvimi – in ves denar, ki ga je vložil, gre dejansko v nič.
Seveda pa ne gre obupavati in povzročati panike prehitro. Če poskrbite, da se opravi prilagoditev, boste po njej ponovno med najboljšimi zadetki, kar pomeni, da se vam bo število obiskovalcev na strani spet povečalo, z njim pa tudi promet, ki ga vaša spletna stran ustvari v finančnem smislu.